Zeer rustige camping. Mooi gelegen. Vriendelijke ontvangst. De hout gestookte sauna stond al aan. Prijs inclusief elektra is inmiddels € 25,-.

• augustus 2019

Heerlijk rustige camping, met wc, douche, keuken, sauna, recreatie ruimte en overdekte banken buiten. Vriendelijk ontvangen.Mooie uitvalsbasis om te wandelen of kanoën . Station/bushalte naar Tartu is 15 minuten fietsen van camping. We zijn hier heerlijke dagen geweest.

• juni 2019

Geweldige locatie, voldoende voorzieningen en behulpzame eigenaar.

• augustus 2019

• juni 2019

Geweldige locatie, voldoende voorzieningen en behulpzame eigenaar.

Kassioro Puhkemaja