• juli 2021

Een fijne ontvangst. We stonden in de boomgaard met 2 mobieltjes. In de avond hebben we lekker. daar lekker en goedkoop gegeten! We kunnen de plaats alleen maar aanbevelen. Douches zijn ook beschikbaar en aanbevolen. Al met al kan ik het alleen maar aanraden

• juli 2020

Gewéldige plek midden in het museumdorp Koguva. Sanitair is goed. In het restaurant Vanatova kun je goed eten en internetten. We stonden in de boomgaard. Ook mooie huur- en hotelaccomadatie.

• augustus 2019

zeer mooie situatie. slechte service. kon geen zoet water vullen of grijs water leeg vinden. personeel te druk om te helpen. Erg duur voor zo'n slechte service. We hadden dezelfde faciliteiten als wildkamperen kunnen hebben

• juli 2021

• juli 2020