• juni 2019

Prima plekje en heel rustig behalve wat muggen. Het hout ligt klaar bij de bbq, wel je eigen vlees meebrengen! Hoewel er zijn veel, heel veel muggen. De waterkraan zit op de steiger. Er staat een bordje bij met het opschrift JUOMAVESI dat betekent drinkwater.

• mei 2019

Inderdaad een leuke en rustige plek zonder voorzieningen. Het water konden we niet vinden.

• juni 2018

Inderdaad een heel fraaie plek. Helaas konden wij geen gebruik maken van de vuurplaats vanwege regen en kou. Daarom uitgebreid het mannenklooster bekeken. De oude kerk straalt echt het verleden uit, terwijl het interieur van de nieuwe Orthodoxe kerk fantastisch mooi en indrukwekkend is.

• juni 2019

• mei 2019