Zeer mooie en verzorgde plek - kan me volledig vinden in de beschrijving van de voorganger - we voelen ons hier erg op ons gemak en komen graag terug.

Kwm

Leuke camping met alle faciliteiten die je nodig hebt. Gewoon douchen, zoals gebruikelijk in Finland. wij betaalden €32 per nacht met stroom en 2 personen met CKI.

• mei 2019

Leuke site met moeilijkheid voor campervan's. Toiletten niet erg schoon om 17.00 uur. Niet zeker wanneer ze waren schoongemaakt. Duur met 27 euro, maar inclusief elektriciteit en wifi. Ik denk dat de faciliteiten zouden worden uitgerekt als de site bezet was.

• mei 2019

Kokkola-Camping