vriendelijke ontvangst, goede plaats aan het water en genoten van de vele rendieren die vandaag deze plaats hadden gekozen! Een menu met de zalm door de eigenaar zelf gerookt was voortreffelijk! ook de aanpassing dieet wensen waren perfect. zeker een plaats om terug te komen.

• juli 2019

Cp prima in orde met stroom erbij douche en toilet in blokhut vlakbij enkele meters lopen was goed verzorgd en heerlijk warm water en ruime douche vriendelijke ontvangst en behulpzame mensen een aanrader wij waren hier 03-07-2019 2 nachten gestaan.

Kuusamon Portti