5/5/24. Wanneer het zou kunnen een -5 sterren. Hier een koffie stop en gauw verder. Wat een smerige bende. Een van de twee loos plekken verstopt waardoor er een vreselijke stank was. Dank aan de vorige gebruikers voor de enorme hopen hondenstront. Het vermelden op CC app niet waard.

nkc1951

stonden hier nu voor de 2e keer, goed om te overnachten lekker rustig gestaan!! Aanrader...... groet Rein en Mariëtte.

hallo, geen water buiten dienst Ik ging daar op 31/05/23

hallo, geen water buiten dienst Ik ging daar op 31/05/23