mooie omgeving wel steile heuvels maar met electrische fiets geen probleem. was rustig op de camping. sanitair schoon. nadeel; je staat op zandgrond geen gras en heel veel vliegen die steken rondom de camper. wij betaalden 22 per nacht mooie prijs hoog seizoen heel erg duur.

Dijkhans

Wij hebben pech gehad met onze plek. Zorg dat je geen plek hebt op de S locatie aan de rand. 3 nachten feest (overlast) op het aanliggende strandje. Sanitair weinig voor de zomerdeukte en niet schoon. Restaurant was niets op aan te merken.

• augustus 2021

Geweldige locatie aan de rivier, zeer goede parkeerplaatsen, prima sanitair, mooi zwembad, een beetje te duur.

• augustus 2021

Camping Domaine de Soleil Plage