• april 2023

mooie plaats bij mooi dorpje wel ff stijl om hoog lopen wij zijn er 25 april 2023 geweest dus de prijzen zijn iets gestegen 5€ voor een jeton

• december 2021

nacht van 21 op 22/12/2021 rustige en vredige plek, bezoek aan het kleine dorp, dank aan de gemeente voor het ter beschikking stellen van een plaats om het grijze water, cassettes te legen en opnieuw te vullen met water, voor 2 €, ik zal terugkomen

• september 2018

Mooie plek erg rustig, je moet tokens voor de elektriciteit die je kunt krijgen van de lokale bakkers, het is 2 euro voor 4 uur, ook 2 euro om het water en de chemische verwijdering te gebruiken. Het dorp is zeer schilderachtig en heerlijk om rond te lopen met een winkel en bars al

• april 2023

• december 2021