• september 2021

Lawaaierig, gedateerd slecht werkend sanitair, en betaalde op 22 september voor camper, 2 personen en elektra ruim 25€ ! WiFi niet gratis! gezien vorige reviews: wegblijven!!

• augustus 2021

ruime camping. op ca 800 meter een supermarkt. hier 1 nacht gestaan om te overnachten. sanitair is prima.

• augustus 2021

tot 23 uur karaoke en vuurwerk. geluid stond zo hard dat we in de camper elkaar niet konden verstaan. doodsbange hond door de knallen. verder eerst onze plek van hondenpoep moeten ontdoen. verder onvriendelijke uitbaters.

• september 2021

Le Ranch des Volcans