Aad_Blaak

Hallo Aas_Blaak, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening met ons te delen. Uw tevredenheid is de prioriteit van het hele team en het spijt ons dat we niet volledig aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Onze kampeerplaatsen zijn voornamelijk halfschaduwrijk en er zijn toiletgebouwen in de buurt van de camping. We kijken ernaar uit om u een ervaring te bieden die aan uw verwachtingen voldoet.

Zeer goede camping, CC standplaats, 2pers, elec, voor €17,50/24u. Om te zwemmen: het meer met zeer helder water en 1 zwembad. Klassiek gegrild restaurant, pizza, burger, grote salade. Dorp met alle winkels 4km. Fatsoenlijk sanitair.

• augustus 2021

• augustus 2021