Het ziet er van een afstand leuk uit, helaas was er gisteren, 09-04-2024 zo’n 30 cm sneeuw gevallen en konden we de CP niet op. De CP ligt op ca. 1000 meter hoogte. We zijn voorzichtig door gereden naar een andere CP.

Casal

Geweldige stille plek, klein maar fijn voor de eenvoudige kampeerder. Genoten van de stilte en de natuur. Dank aan de gemeente Fournols. Chapeau

• oktober 2022

Kleine vriendelijke lucht met alle voorzieningen in de buurt van een mooie kleine vijver.

• oktober 2022

Fournols