Prima veldje om een nachtje door te brengen. Linkerkant vrij vlak, rechterkant schuin. Leuk met de struisvogels. Water, stroom, vuilwater en cassette lozen. 10 euro per nacht.

Bennic

we waren op doorreis voor een nacht. WoMo met 7,5 m. Toegangsweg erg smal, lijkt in eerste instantie niet goed te staan, maar dan zie je de mobiel staan. 10€/nacht. inclusief elektriciteit. je kunt het ook weggooien. Verwacht geen luxe. Als het regent, kan het zeker modderig zijn.

• maart 2020

Aangekomen en meteen weer gereisd. We kunnen dat volledig bevestigen met de Sunpf. Zou nooit zo'n veld inrijden met onze prachtige Womo.

• maart 2020

Autrucheland