Ideaal om te overnachten. Mooie rustige plek zonder faciliteiten.

Hopmobiel

Geweldige plek, erg rustig. Wij hebben hier een geweldige nacht doorgebracht. Dank aan de community voor het beschikbaar stellen van deze ruimte. Ik hoop dat dit zo blijft, zodat plekken als deze behouden kunnen blijven.

staufferontour

Prachtige camperplaats naast de parkeerplaats van het lokale recreatiegebied. Er zijn vijf plaatsen op een met gravel versterkt grasveld. Er is een mooie recreatieplas waar je omheen kunt wandelen, zwemmen en vissen. Honden zijn toegestaan uitgezonderd op het kleine strandje.

Peter-Stoot

Ideaal om te overnachten. Mooie rustige plek zonder faciliteiten.

• D55

Lalleyriat, Frankrijk