Leuke plek met grote percelen. In het hoogseizoen zijn de sanitaire voorzieningen geopend tegen dezelfde prijs. De plaats is heel gemakkelijk te voet te bereiken.

Betti58

Korte wandelafstand van dorp. In februari 2 restaurants open. Mooie ruime plaatsen aan de rivier. Beide toiletgebouwen gesloten.

Jeroen_en_Corina

ik ben er nu voor de tweede keer. Geluk met het weer nu. Het is februari. Zo’n fijne camperplek. Schoon en nu dan ook rustig. Dicht bij het stadje. Zal hier vaker weer na toe gaan in het voorseizoen.

Aire Camping-Car Park de Ruoms, les Remparts