Ton-Bouman

Het is erg leuk om uw recensie over onze camping te lezen! Bedankt voor deze leuke feedback. Ik kijk ernaar uit je weer te verwelkomen, Amandine

Wat een mooie ruime goed onderhouden plekken. Rust en ruimte. weg van de drukte.Mooi zwembad. Ook voor kinderen genoeg te doen op het terrein.

Piet-Massolt

Hartelijk dank voor uw feedback! we zijn blij te horen dat u en uw familie genoten van kamperen en we kijken ernaar uit u de volgende keer te mogen verwelkomen Groeten, Domaine La Garenne.

Mooie en rustig gelegen camping in een natuurlijke omgeving. Zeer grote vakken, deels omzoomd.  Enorm veel 'restruimte' (onbenutte ruimte) op de camping, zeer prettig! Sanitair goed. Supermarkt op 3,5 km afstand. Beslist een bezoek waard!

Fuenk

Bedankt voor deze mooie beschrijving van de camping! Het is een genoegen om uw reactie te lezen en om te weten dat u een leuke tijd hier heeft gehad. Het domein is ongeveer 14 hectare groot voor slechts 123 plaatsen dus er is genoeg ruimte om te spelen, wandelen of gewoon te chillen :-) Met vriendelijke groet, Amandine

Camping Domaine la Garenne