Fijne parkeerplaats. zoals al omschreven gratis gebruik van stroom. Bij ons ging deze wel na 2uurtjes uit. maar even buiten op de paal duwen en hij doet het weer. Fijn verhard en nette plaatsen. Ook mogelijk voor het lozen van de vuilwatertank. Aanrader.

Sjoerdderks

Zeer mooie parkeerplaats, voorzien van alles wat je nodig hebt en je hebt rustige buren.(hihi)

• maart 2024

prachtige camperplaats, heerlijk rustig in een groene omgeving. met dank aan de gemeente

• maart 2024

• Rue de la Motte