Mooie camping. Sanitair niet proper. In stadje niets te beleven. Wij betaalden €40 voor twee nachten met camper op 1/05/2024.

Delange

In plaats van 31 oktober sluit deze camping op 30 september dus we kwamen voor niets helaas, vandaar 2 sterren. Wel werden we gewezen op vrije plaatsen bij de port de plaissance aan het kanaal. Ook een mooi plekje maar geen camping natuurlijk.

Eugene56

Vriendelijk personeel. Mooie ruime plekken met veel bomen. Zwembad is perfect. Sanitair is gedateerd en slechte douches.

Camping Municipal Les Treilles