10 april voor een gesloten camping ondanks vermelding dat de camping vanaf 1 april geopend is. Volgens een buurman gaat de camping echter pas 1 mei open

Hans---Yvonne

Vandaag, 10-4-2024 was de camping helemaal verlaten. Buurtgenoten zeiden dat de camping niet geopend is. Jammer!

petrans

Ik sluit me aan bij alle positieve berichten : de camping beantwoordt aan alle complimenten. Toch een minpunt. ‘s Avonds komen bewoners met de auto afval brengen (een grote berg vuilniszakken ligt er) en containers gratis water halen.

Camping Municipal De La Louve