• september 2021

Onvindbare locatie. In omgeving gevraagd maar CP was niet bekend. Snel verwijderend van Campercontact.

• augustus 2020

Klein maar heel fijn ! Heerlijk rustig, prima sanitair, alles aanwezig. Ben je op zoek naar rust, ruimte en vriendelijkheid, hier ben je aan het juiste adres ! Mooie omgeving voor fietsen en tochtjes, ook wandelen. Vervoer is wel aaanrader, camping licht buiten het (slaperige) plaatsje.

• augustus 2017

De cp is gelegen op een weinig uitnodigende binnenplaats - eenvoudig toilet. We kwamen aan om 20 uur, toen we aanbelden deed er niemand open. Aangezien wij de stekker niet konden vinden, zijn we verder gereden. De wijnkelder is dagelijks te bezichtigen.

• september 2021

• augustus 2020