• augustus 2021

Een eenvoudige camping met alle, enigszins gedateerde, voorzieningen, maar alles werkt, denken wij. Wij hebben de douche niet gebruikt. Het dorp stelt niet veel voor. Prima camping voor een nacht.

• augustus 2021

Helaas is er geen rust op deze plek. Naast het straatlawaai is er ook het lawaai van muziek, waarvan de eigenaren denken dat ze de hele nacht moeten spelen. Ik vond het leuk om weer weg te gaan. Slapen is daar een vreemd woord. Ik kom niet terug.

Camping Municipal les Iles