Plek ligt zeker mooi, maar misschien ligt het aan de aanwezige semi permanente afthanse campers, ik vind het geen 5 sterren. Het watertappunt werd ook gebruikt om het chemisch toilet te spoelen, dus geen aanrader om daar water te tanken.

Theo-en-Wilma

wat een fijne plek om te staan. Er is flink veel plek en alles is erg netjes. je kunt er water tanken en afval water lozen. er is zelfs een toilet. een prachtig uitzicht op weilanden en een riviertje stroomt vlakbij. een prima plek voor een doorreis. echt een aanrader!

Pepsimax

1 ster te weinig omdat er niet 1 boom staat voor schaduw. Verderprachtige plek. Mooie fietsweggetjes. 's Nachts stil. Laatste zaterdag van juli kun je er helaas niet overnachten, ivm vide grenier op zondag. Dus zijn we 1 nacht in Gengoux gaan staan. En op de fiets naar de v. grenier. Geweldig.

Aire de Camping-Car Germagny