Een prachtige plek aan de oevers van de Doubs, zeer vriendelijke terreinwachter, lekker eten…. wat wil je nog meer!? We zullen terugkomen!

Nussbi

Tussen de supervriendelijke eigenaar, de netheid, de rust. Uitstekend.

rudybellen

Hartelijk dank voor je mooie recensie, Rudy! (En ook voor de bloemen :-)))

Heerlijk rustige camping aan de Doubs met zwembad (hebben wij geen gebruik van gemaakt). We stonden achteraan met prachtig uitzicht op Natura 2000 gebied. Lekker in de Doubs gezwommen en heerlijk gegeten, bereid door.de zeer vriendelijke eigenaar. Voor herhaling vatbaar.

mjvdvelden

Vertaald met DeepL: Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie en de lof voor mijn eten! Als de vertaling uit het Nederlands niet verkeerd was, zou ik een kleine correctie willen maken: Ik ben geen vrouw, maar een man :-))))) Veel Qgroeten en misschien tot een volgende keer! Ralf

Nussbi

Tussen de supervriendelijke eigenaar, de netheid, de rust. Uitstekend.

rudybellen

Hartelijk dank voor je mooie recensie, Rudy! (En ook voor de bloemen :-)))

Camping Bijou du Doubs