obelix52

eigenlijk best een goede camping, je moet wel even wennen aan het sanitair, maar het is schoon en functioneel. Goede horizontale plaatsen op gras. Aardige en behulpzame eigenaar die z'n talen spreekt. 's Nachts is de weg erg rustig.

• juli 2020

Wij vonden de man van rond de 55 totaal niet aardig. Eigenlijk onbeschoft. Het is dat we op doorreis zijn met kinderen en niet verder wilden zoeken Verder smalle camping aan een drukke weg en weinig te doen in het uitgestorven dorpje ernaast.

• juli 2020

Camping de l'Ile