KoBo

Mooie terrassen camping met vlakke plaatsen. Veel schaduw plaatsen. Zelf plekje zoeken . Verwarmd sanitair gebouw , ook voor de afwas. Vriendelijk ontvangst . Wandelkaarten te leen. €23,50 per nacht op 2jun2022

• april 2022

Heel mooie camping o weg naar Zwitserland of Euid Frankrijk. Onthaal zeer vriendelijk en hulpvaardig. Sanitair netjes en verwarmd broodjes service ok sanizuil prima Hier komen we zekering eens een paar dagen wandelen in de streek.

• april 2022

Camping Municipal Le Larmont