Camping Saône Jolie

Scey-sur-Saône-et-Saint-Albin, Haute-Saône, Bourgogne-Franche-Comté, Frankrijk

• juni 2024

Fijne camping aan het water, vriendelijk ontvangen, alles netjes, bakkerij idd.dichtbij.

• juni 2024

Mooie compacte camping aan het water, ziet er keurig uit. Sanitair zeer schoon en goed verzorgd, douche flinke straal zeer warm water. Rustig gelegen, je hoort het water over de dam stromen. Paar minuten lopen naar bakker, buiten openingstijden automaat met vers brood.

de-Pannetjes

prachtig plekje aan de Saône. vriendelijk ontvangst. schoon sanitair. wij stonden ver naar achter, dus geen WiFi. maar voor ons prima. Bakker dichtbij met heerlijke patisserie. supermarkt is ook op loopafstand. voor ons een plekje om nog eens terug te gaan.

• Grande Rue du Bourg 36

70360, Scey-sur-Saône-et-Saint-Albin, Frankrijk