Deze cp is het geld niet waard. Alle, maar dan ook alle plaatsen zijn scheef en met kuilen en als het regent kun je beter helemaal wegblijven. Bij het legen van de cassette kun je geen spoelwater gebruiken. Zeer lawaaiige omgeving. Voor een gratis plek nog te slecht

hhe

Wij waren de enigen. Drassige plaatsen, maar gelukkig konden we op een verhard stuk staan. In de avond enig rumoer vanaf de carwash. Intake via een zuil. Nederlands ondersteund. Verder een troosteloze aanblik.

Camper-Tineke-en-Wim

Als het veel geregend heeft is het geen aanrader. Wij zaten met de camper vast en een tractor heeft ons er uit moeten halen, misschien midden in de zomer beter.

• Avenue de Senigallia 191

89100, Sens, Frankrijk