het leek ons een mooie cp maar komt aan rond 13.30 receptie dicht nummer gebeld maar je zou moeten wachten tot 15.30 🤷‍♂️stond nog een andere camper is ook doorgereden natuurlijk jammer

#on_the_road_again#

Mooie camping met ruime plekken en prima sanitair. Vriendelijk receptie en broodjesservice, en dat voor ruim €19 inclusief stroom.

Summit600+

grote camping met veel ruime plekken. vriendelijke receptie. veel hoogteverschillen. aan een rivier. prima plek voor een paar dagen. sanitair was prima.

Camping du Martinet