3 nachten hier geweest, slecht weer maar op de fiets naar dorpje in de buurt gefietst. sanitair schoon en goede warme douches. boswandelingen en een nieuwe faciliteit gebouwd aan de overkant van de weg voor kanoën, zwemmen en een snackbar erg leuk!

Wurstwagen

in tegenstelling tot wat werd aangekondigd is er geen zwembad. bacteriën in het meer dat we moesten verlaten. het staat los van de camping maar hadden we graag op de hoogte gehouden. schone en rustige camping. schaduwrijke plaatsen

Nog geen foto's

Camping Étang de la Vallée