Fijne camping met mooie omgeving om te wandelen. Vooral met kinderen meerdere dagen leuk vertoeven, speeltuin, zwembad, veel dieren en mooie tuinen. Dorpje op loopafstand via het oude spoor/ fietspad. Sanitair goed en netjes. goede prijs/ kwaliteit verhouding.

• mei 2022

• september 2021

Camping op 8-9 gesloten, dus niet tot eind september open helaas

Dalennijland

Hallo de camping is open tot eind september, ik ben ter plaatse bij de receptie tot 18:00 u moet na sluitingstijd zijn aangekomen. Ik kijk er naar uit om je nogmaals te zien

• mei 2022

• september 2021