Mooie, rustige plaats. Zeer vriendelijke uitbater. wordt goed verzorgd. sanitair wel verouderd maar zeker bruikbaar. Temidden van de velden. wij hebben hem als favoriet aangeduid.

Friane

een heel gezellige camping met zeer ruime plaatsen, allemaal aan het water. de bestelde heerlijke croissants en baguettes worden aan de deur gebracht.

M.vanderVlugt

Alle voorzieningen netjes en schoon, broodjesservice , kontant betalen wel mogelijk (staat in eerder review van niet) beheerder spreekt Frans en enkele woorden engels.. Gelegen aan leuk riviertje, wij betaaldebn 9,44 voor 1 nacht voor 2 personen met camper., zonder elektra.

Camping Gracay Municipal