1 overnachting op weg naar het zuiden. Goed geregeld om kaart te kopen om het camperpark te mogen betreden. We stonden hier helemaal alleen. Zeer rustig ‘‘s nachts en overdag. Een aanrader. Sanitair wel nog niet open (va 1/5 geopend).

WendyVH

Wij hebben alleen de voorzieningen gebruikt en die zijn prima in orde. Jammer dat er geen plekken direct aan het water zijn. Overigens is dit nu een camping-car park geworden en geen camping meer. Je hebt een Pass’Étapes card nodig. Ter plekke uit de automaat te verkrijgen.

KdeHerder

We moesten 20 Euro betalen, waarvan 5 voor het kaartje. Blijft over 15 Euro voor een weliswaar prachtige plaats met elektra, chemisch toilet en afvalwater lozing, maar zonder sanitair. Dit bedrag zou in de winter best wat lager kunnen zijn. O&V

Camping de mon Village de Lunery