Wat een leuke camping in een leuk, voor ons verrassend stadje. Een echte stadscamping. Sanitair niet gebruikt, maar oogt niet modern meer.

Camper-Tineke-en-Wim

Wat een leuke camping. Je loopt zo het gezellige plaatsje in. Op vrijdag is er een echte Fransemarkt. Heel gezellig De eigenaren vd camping zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De camping komt in ons favoriete schriftje.

tablet-van-marja

Begin juli plek uitzoeken. Grote plaatsen. Sanitair in orde. Camping goed onderhouden. Stadje heel erg leuk, met leuke restaurantjes. Fietsroutes vanuit het stadje. Wij verbleven er met veel plezier meerdere dagen.

Camping Au Coeur de Vendome