Geen toegang. Alles afgesloten

Jan-Berkhoff

Toen wij arriveerden was de receptie dicht terwijl die open zou zijn tussen 9 en 19 uur. Je kon een telefoonnummer bellen. Wij konden er niet terecht, je moest gereserveerd hebben….. Het meer stond droog en ik zag in de verte veel huisjes. Het zag er niet aantrekkelijk uit.

• mei 2022

Toen we er langs reden bleek al dat het meer leeg stond. Het was net een woestijn in het dal. Bij de receptie was niemand aanwezig. Wij zijn doorgereden..

Geen toegang. Alles afgesloten

• mei 2022