Le camping du Staedly

Rœschwoog, Bas-Rhin, Grand Est, Frankrijk

• mei 2022

• september 2020

GEEN HONDEN!!! maar zeer behulpzaam personeel sterbeoordeling niet voor begeleiding ..

dan22

Hallo. We hebben je graag geholpen en we hopen dat je een plek hebt gevonden waar honden zijn toegestaan. Tot snel!

• augustus 2020

het telefoonnummer klopt niet, er staat een 6 te veel in. Is aangepast

Adri_&_Yvonne

Bedankt voor je bijdrage. Het nummer is nu bijgewerkt en we bevestigen dat je ons kunt bellen op 0033 388 86 42 18. We gaan binnenkort open, 1 april. Tot ziens!

• mei 2022

• september 2020