Goed verzorgde kleinschalige en rustige camping, mooie grote plekken op gras, sanitair prima en douche zonder muntjes, goed startpunt voor fietstochten naar de kust (wel e-bike) bijv. naar Veulles-les-Roses, uitlaatmogelijkheden voor hond aanwezig, wandelen in directe omgeving met hond is lastig.

Castelluci

hartelijk ontvangst, mix van Engels en Frans maakte goed gesprek mogelijk, sanitair brandschoon , toiletpapier aanwezig en gratis goede beton tennisbaan (van gemeente)

• augustus 2017

Wij zijn hier terecht gekomen daar wij een tour maken langs de kust van Frankrijk, deze camping is wel in orde maar veel te duur voor een overnachting. 2 personen + 2 honden en elektriciteit €20.

• augustus 2017

Camping les Garennes de la Mer