Camping du Château de l'Oseraie

Feuillères, Somme, Hauts-de-France, Frankrijk

• juli 2024

Prima camping voor op doorreis. Leuke en ruime plekken en een prima zwembad. Sanitair is nieuw, maar douches zijn wat beperkt qua straal en schieten opeens van lekker warm naar veeeel te warm, naar koud. Dit zal onder de aandacht zijn, want verder is alles keurig! Ik zou zo nog een keer terug gaan.

• juli 2024

heerlijke plek voor een tussenstop. de camping was vol maar er werd creatief nagedacht en we kregen toch een plek. Ondanks de verstopte wc’s een fijne overnachting gehad.

• juni 2024

Afgelopen week 3 nachten gestaan op deze prima camping. waar deels chalets staan en veel caravans/campers die een paar dagen blijven. Mooi (vrij nieuw) verwarmd buitenbad. Naast een super nette en schone camping ook super vriendelijke receptie medewerkers, met broodjes service!

• juni 2024

Camping du Château de l'Oseraie