we kwamen op zaterdagavond aan zonder reservering en alles was vol. normaal gesproken zou het kansloos zijn, maar ze hebben gewoon een plekje geregeld. super.

Ad-en-Astrid

wij staan nu hier. super mooie camping met volledig nieuw sanitair. vriendelijke bediening en lekkere frietjes en zelfs de frikandel speciaal maken ze. ook een heel erg mooi gebied. morgen rijden we weer verder wij gaan deze camping zeker nog eens bezoeken.

Jurjen.Idema

We hebben genoten van onze riante plek op deze mooie camping! Het toiletgebouw is super schoon, netjes en bovenal nieuw. We vonden de medewerkers ook zeer behulpzaam. Wij komen graag terug!

Camping du Château de l'Oseraie