Yelloh! Village le Ridin

Le Crotoy, Somme, Hauts-de-France, Frankrijk

Voor 1 nacht hier gestaan. Kregen een plek toegewezen tussen de stacaravans. Elektra deed het pas na een uur. Ongelijke plekken. Wifi deed het niet. Meermaals geprobeerd. Niet voor herhaling vatbaar

WeTrack

wij hebben hier 1 nacht gestaan. de CP in Crotoy is ons veel te druk. Hier een camping bij chalets. De plaatsen zijn ruim en voorzien van een heg rondom de plaats. Met de Acsi kaart betaalde wij €20 (2 pers.). Je kunt gebruik maken van het zwembad. prima plek.

Nog geen foto's

Yelloh! Village le Ridin