Op zich een prima plek. Wij waren hier 5-3-'24, voorzieningen buitengebruik, alleen toilet legen. Wij stonden hier alleen, op doorreis. Af en toe reden er wat jochies keihard, scheurende over het terrein, langs

MargaretenRuud

Zoals de omschrijving aangeeft, zeer schilderachtige omgeving. Ideaal gelegen voor wandelen, fietsen, vissen en zelfs verkoeling zoeken kan in nabij gelegen zwembad 2€/persoon. Bijna vlakke plaatsen. watertap en elektra werkte niet. Voor herhaling vatbaar.

Aire de Camping-Car le Lac de Condé