• september 2019

Heel vriendelijke mensen op een heerlijk rustige stek. Prima plekken op heel ruim grasveld. Goede wifi ontvangst en ook tv. Zowel douche als toilet en afwas funktionerren goed, zij het dat de behuizing van deze faciliteiten nogal primitief is. Nieuwe wasmachine aanwezig, helaas geen droger.

• juni 2018

hm, als je er van houdt om op een stukje gras te staan tegen betaling is 13€ (geen stroom) misschien niet erg. Maar het sanitair, als je het zo mag noemen tenminste, hok met golfplaten en een wc zonder bril en een douchekop, en verre van schoon, kan ons niet bekoren. Eigenaresse is wel vriendelijk.

• augustus 2017

Zeer leuke cp, vriendelijke mensen, de plaats die je krijgt is ruim, 's morgens om negen uur komt de bakker, het centrum is 500 meter van de camping vandaan, er is een bakker, supermarkt en twee restaurants, we komen zeker nog eens terug, hier kom je tot rust.

• september 2019

• juni 2018