• december 2023

Volgens Google maps permanent GESLOTEN!

Antony*****

Een geweldige plek we zijn hier nu een paar uurtjes gaan zo zwemmen je kan daar gebruik van maken voor € 2,00 op per uur douchen kan ook voor 2,00 plaats kost incl lozen water en stroom € 12,00 plekje om terug te komen.

jan.elly

Perfecte overnachtingsplek voor 12 euro. Zeker niet gesloten. Alle 8 de plekken op split verharding. Perfecte gratis WiFi. Contact gegevens staan op de bijgevoegde foto.

• december 2023

Volgens Google maps permanent GESLOTEN!

Domaine de La Pommeraie