• januari 2023

In de winter alleen, staan, stroom en water en voor de rest niets. O ja deze keer heel veel wind en geen beschutting.

HvdW

camperplaats lijkt meer op een parkeerterrein met gebroken puin als ondergrond,afscheiding van schapenhekjes, camper van 8 m. past net in een vak. wij zijn de volgende ochtend vertrokken. hemelsbreed 1 km verder mooie camping met grote graskavels en op loopafstand van badplaats en restaurantjes

• juli 2021

de verharde plaatsen zijn prima. maar de voorzieningen zijn zeer slecht verouderd en niet schoon. daarbij is deze camping er duur voor wat je krijgt.

• januari 2023

• juli 2021