Prima plek als je op doorreis bent. Sanitair is schoon, er zijn 3 verharde plaatsen voor een camper met elektriciteit en verspreid op de camping staan meer palen met CEE aansluitingen. Er is geen verlichting 's nachts.

• augustus 2021

nou dit is slapen weg wezen sanitair niet schoon, we staan alleen maar dat snap ik nu

• augustus 2020

Prima municipal: eenvoudig, schoon, goedkoop. Lopen naar het centrum, waar een kleine, maar goed gesorteerde dorpssuper is. Van de eerder genoemde restaurants is er één sinds augustus ‘definitief gesloten’, het andere staat te koop, maar probeert het nog tot 15 december, zei de eigenaar.

• augustus 2021

• augustus 2020

John-Doe

Aire pour camping-car et camping municipal de la Risle