We verbleven hier voor 1 nacht en zouden op elk moment terugkomen. Een kleine familieplek met een ontzettend vriendelijke eigenaar. Sanitair ouder maar schoon. Lekkere warme douches. Kleine plaats met een bakkerij die helaas gesloten was. Maar er was heel lekker brood in de Tabac Bar.

Ponybaerbel1

2 nachten hier gestaan met de camper. Gezellige kleine camping met een vriendelijke eigenaar en prima sanitair. De camping ligt op 15 km van Mont Saint Michel met een mooie fietsroute er naar toe. Op deze camping zullen we nog wel eens komen

Vallée de la Sélune