we stonden op een ruime plek opzij van de camping .Sanitair is niet luxe maar wel oké. leuk zwembad en speeltuin, sportveld ,springkussens . prijs met kind €49,22 per nacht.

• april 2023

Wegens te nat op het veld mochten we op de camping zelf staan. 12€ + 1,60 tax. Gratis lozen, water vullen, elektr. , warme douches en zwembad. Sanitair was niet verwarmd.

• september 2019

hele mooie Camping direct aan het strand, hele vriendelijke mensen op de receptie, heel proper alles en heel lekkere croissants, Camping voor jong en oud.

• april 2023

• september 2019