wij hebben er een paar dagen gestaan. was en heel mooi plekje alles super schoon en luxe . aardige mensen engels talige. top plekje

Robcamper50.

Wij stonden voor 1 nacht (9 maart) op deze camping, eerst even gebeld of ze wel echt geopend waren, gezien het voorseizoen. Vriendelijke ontvangst en een heerlijke warme douche. Sanitair netjes en zelfs bij een druilige dag zag het er mooi uit.

kevin&lies

een leuke camping met goede voorzieningen en goede Wi-Fi. En dus open in deze tijd van het jaar. onze ervaring is dat er regelmatig campings die open zoude moeten zijn, gewoon dicht zijn

camping Sous les Etoiles