schone douches en toilet erg aardig personeel 's avonds entertainment ter plaatse heel leuk geweldig voor kinderzwembaden en spelletjes op het terrein rustig ver van winkels als je geen extra vervoer hebt heel rustig en vredig wij zullen zeker terugkomen

• juni 2023

Wat een fijne camping! Grote ruime plekken, zwembad om de hoek en vriendelijke receptioniste! Broodjes service aanwezig. En in de prachtige omgeving genoeg te zien. De camping werd in deze periode veelal als doorreiscamping gebruikt maar verdient zeker een langer verblijf!

• mei 2023

Heel fijne en nette camping, vriendelijke ontvangst door Quentin, hoewel we hem bij aankomst even moesten zoeken ergens op de camping. Perfecte uitvalsbasis voor fietstochten naar de kusten van Normandië, Overlord museum en Bayeux, een prachtige stad. Echt een aanrader.

• juni 2023

• mei 2023