Wat een fijne plek, vriendelijke ontvangst en prachtige plek. Schoon sanitair. Voor het zwembad was het voor mij nog geen weer. Wel fijn gewandeld en gefietst.Heerlijk rustig en alles is piekfijn voor elkaar.

• april 2023

Een prima camping met veel voorzieningen ( verward zwembad- nu al open- goed sanitair, diverse speel attributen voor kinderen. restaurantje en bar. zo half april een prima plek om tot rust te komen. Le Bugue op 5 km en Limeuil op 2 km beide met de fiets te doen.

• april 2022

• april 2023