• december 2019

Lekker zwembad aan de rivier. Fijne camping. 20 Euro all in. Dit jaar gaan we voor de 4e keer met de kleinkids

• juli 2018

Prima camping met enkele staanplaatsen aan de rivier op wandelafstand van de stad. Verfrissend zwembad. Alles inbegrepen in 1 vaste prijs(20 euro).

• oktober 2017

Top € vermogensverhouding 15 - grote ruimten. Riverside, ontmoette grote speeltuin voor de kinderen, zwembad met de wensen van de kinderen. wil .wat kanoën van de camping meer

• december 2019

• juli 2018