• augustus 2019

we moesten vertrekken waarom we ons erg onzeker voelden. Er was veel ophef in de busjes en auto's geparkeerd daar, met zeer luide muziek en jongens met nog een bril

• mei 2019

nu 4 gemarkeerde camperplaatsen. Goed te doen wanneer je op doorreis bent. Plaatsje lijkt weinig horeca te hebben, veel leegstand in winkelpanden.

• mei 2018

we hebben zowel in 2017 als in 2018 bij het park aan het riviertje gestaan,prima en rustige plek,alleen de sani was in allebei de jaren niet te gebruiken.

• augustus 2019

• mei 2019