camperkramers

Bij aankomst en vertrek een gastvrij onthaal door de familie. Mooie verhalen van het chateau en lekker gegeten. De camper mocht naast de oude waterfabriek aan het stroom. De stilte is zalig.

ellenvdbrink

28 November jl. waren we hier. We waren er niet van op de hoogte dat ze gesloten waren, maar konden toch voor een nacht op hun erf overnachten. We werden met koffie verwelkomd en ‘s avonds uitgenodigd om een glas wijn te drinken. Het is een prachtig landgoed.

Parking Chateau Chateline